A rajtban és célban kik lesznek?
Próbálunk időben odaérni Letkésre reggel.
Az itinert remélem most a hétvégén be tudom fejezni, küldöm majd át átnézésre.
Janival nemrég beszéltünk, akkor azt ígértem, hogy átnézem a programomat erre a hétvégére és nem ok nélkül voltam óvatos. Azon a héten, csütörtök-péntek-szombaton lesz a céges csapatépítőnk. Igen, idén szombaton is, mert most 10 éves az önálló kiberbiztonság a cégnél, ráadásul Keszthelyen, hogy ne legyen gyors sem a hazaérkezés. Emiatt nekem az idei BaDi kimarad. Bocsánat.
Sziasztok !
Janinak már korábban jeleztem, az idén sajnos nem tudok segíteni a BaDi túrán.
Nektek jó rendezést, szép időt kívánok !
üdv: Zoli
Mikorra menjünk Nosztrára?
Fino alla morte!
Szervusztok!
Nem türelmetlenkedem, csak érdeklődöm!
Esetleg van már vmi tervezet a hétvégét illetően. Hol, s mikorra legyek/legyünk akkor, s ott? 😉
Köszönöm!
Üdv, M
... Én is érdeklődnék! Lesz-e valaki fuvaros?
Üdv! histvan
Szia Mariann,
A ti pontotok 10:30-kor nyit, így kb. 9:30-ra kéne a nosztrai faluházba érkeznetek. A pontra kijutást majd Janival egyeztessétek kérlek.
Üdv,
I.
Szia István!
Köszönöm az infót!
Mikor jelentkeztem rendezőnek, jeleztem Jánosnak, hogy Hovikámat Dunakesziről kellene depózni, s haza is kérünk szállítást!
Várom/várjuk az utasításokat
Üdv, M
Sziasztok! Sajnos csak Szobról tudlak felvinni benneteket Kóspallagra. 10 órára kellene Szobra érnetek!
Rendben.
Reméljük a rajtban és a többi ponton minden rendben megy. Egész nap gyönyörű idő lesz, valószínűleg az eddigi legsikeresebb BADi rendezés a mostani.
Üdvözlet Letkésről!
Szubjektív vélemény jön.
Szerintem ezt a túrát egy kis erőfeszítéssel és némi koncepcióval zökkenőmentessé lehetne tenni. Ami kellene:
+ Egy kicsivel több és jobb kommunikáció: Most is előfordult, hogy néhány perc különbséggel két helyről két egymással ellentétes információt kaptam. Továbbá sokkal egyszerűbbnek érzem ide beírni a mindenkit érintő, érdeklő infókat (ami kb 5 perc), mint egyesével telefonálgatni.
+ Feladatok delegálása: Lehet ezt one-man showként csinálni, de az egyrészt iszonyatosan fárasztó tud lenni, másrészt csúnyább lehet a kifutása is, ha gebasz van.
+ Rákészülés: Ha tudom, hogy 2 db kitűző van, nem 1 héttel a rendezvény előtt állok neki vakarózni, hogy csináltatni kellene.
+ Tervezés: Legyen kimondva még idén (de legkésőbb a tél végi közgyűlésre), hogy akarunk-e jövőre BaDit rendezni.
Fino alla morte!
Magam részéről köszönet a lehetőségért, részemről elismerés Janinak a rengeteg befektetett munkáért, összességében a hiányosságok ellenére szerintem jó volt a túra. Zsoltival egyet értek, legyen jóval hamarabb és jobban egyeztetve minden, s akkor többen is tudnak majd segíteni, illetve jóval nagyobb eséllyel nem kerüli el fontos dolog a figyelmünket.
Azt javaslom, hogy legyen megrendezve a túra, de valóban előre és biztosan legyen ez eldöntve. Amin javítani kell, illetve amik mint esetleges módosítás felmerült bennem:
- erdészettel engedélyt intézni, ha kell csinálom majd;
- a házias szolgáltatások nagyon jók, ez a túra védjegye szerintem, viszont az új rajt és cél helyszín miatt némileg átalakítanám, hogy hol mit adunk: Galla-tisztáson legyen csoki (oda mennek a rövid távok is), Letkésen lehet kenyereztetni, Kis-Koppány nápolyi vagy sajtos tallér, Nagyirtásra kerülne a gyümölcs, s Kóspallagon vagy Szokolyán lenne az 50-eseknek fasírt, kenyér, savanyúság;
- az 50-es útvonalát mindenképpen átalakítanám. A Kóspallag-Szokolya-Kóspallag kör helyett olyat kellene kitalálni, ami szebb és rövidebb. Emellett fontos lenne, hogy az 50-es táv (s az ott induló 15-25 ember) miatt ne legyen 3 plusz emberes pont. Vagyis legalább 1-gyel kevesebb emberes ponttal terveznék, de esetleg 2-t is meg lehetne spórolni, ha jól jönnek ki a távok a pontok között.
Vagyis legyen 4-6 km-re rövidebb az 50-es és legyen max. 1 vagy 2 olyan pont, ami az 50-es táv miatt van.
Részemről gyorsan ennyi. A kitűzők postázását és a közelben a házhoz vitelét intézem, szerintem a jövő héten meg is történik mindez.