
Last seen: 2025.09.09. 12:33
Ahogy azt már pénteken felvezettem, tegnap befejeztükk a S+ jelzést Zebegény vasútállomás és az Ernő-gorráshoz vezető SO kózött. Csupán az iskola mell...
A SO jelzést (a S+ és a SC között) ma megfestettük Nikivel, teljesen készen van, lejelenthető. Janival egyeztetve mi fogjuk festeni a zebegényi ...
Telefonon egyeztettem Janival: jövünk rajtoltani a 30-astól, utána én söpröm a 30-at, Niki meg marad bent a további rajtokra és a célba.
Bár a két kép nincs 10 MB, de mégsem engedte egy posztba feltölteni a rendszer... A másikat meg sehogy. Mindegy. A lényeg, hogy kész van.
Bár a két kép nincs 10 MB, de mégsem engedte egy posztba feltölteni a rendszer... 20250802_100545.jpg
Az erdészet megcsinálta a múltkor festett Z+P■ fonódáson a Királyné pallagjára vezetö utat keresztezö turistaút szintbeli áthidalását. 2025080...
Ha mégis lenne túra, mi továbbra is vinnénk az ipolysági pontot Kokóval. Kovács Marianna meg elmenne Garamkövesdre vagy a célba.
Szombat-vasárnap megyünk a Hévíz-Tapolca etapra. 2 nap 40 km, szépen kétfelé elosztva a táv. Alvás vagy a láz-tetői kilátóban, vagy a Hármas-elágazói ...
Én egy kissé túldimenzionáltnak érzem ezt a körtúra dolgot a cselőtepusztai buszmegálló viszonylatából indítva. Megkockáztatom, hogy egyetlen túrázóna...
Kokóval elvisszük az ipolysági pontot.
A jelzések átvariálásának az egyik oka a hosszú kilométereken át (feleslegesen) együtt futó jelzések megszüntetése volt. A másik meg, egyfajta észszer...
@ikrieger Ebben így elég alacsony a fonódó jelszések száma, hossza. Letisztultnak és átláthatónak tudom nevezni.
6-ra Vácra tudok érni az állomás melletti "törzshelyre".
Gondolom a Robirtokhoz (legyen bárhol) is azért menne egy kitérő jelzés, hogy a heti szinten több tucatnyi gyalogos túrázó odataláljon. Oda sem autóva...
És valami eszembe jutott a S+ nyomvonala mellett, ami - megintcsak szerintem - jobb lenne S sávnak. Egyrészt csökkenne a fonódások száma/hossza. Másré...