Cserháti jelzésfest...
 
Értesítések
Minden törlése

Cserháti jelzésfestések

114 Bejegyzések
1 Felhasználók
0 Likes
2,244 Megtekintés
(@gulyaszsolt)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Tudtok adni egy referencia-térképet? Azt láttam, hogy a nőtincsi P4 már rajta van a 2018-ason, de a K4 még biztos nincs. Nekem az volt a benyomásom, hogy több olyan út is szerepel rajta, amit már benőtt a természet.


   
VálaszIdéz
(@ikrieger)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

A legutolsó kiadás a referencia.
Nekem van egy 2018as térképem, azt odaadom szívesen ha kell.

Szerintem is van több olyan út, ami a térképen szerepel csak (vagy fel sem lett teljesen festve, vagy nem éppen járható).


   
VálaszIdéz
(@zengo)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

A mai napon elkészült a Galgaguta vasútállomás és Evangélikus templom, valamint Vanyarc Tabán utca és Isten tenyere-rét között a fehér alapok felfestése két rétegben. Már csak a színt kell befestenünk és készen vagyunk a teljes szakasszal. Üdv mp


   
VálaszIdéz
(@zengo)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Tegnap (07.06) elkészült Galgaguta vá. és Vanyarc végéig a Z+ befestése. Még 1,5 km Z+ festés, 2-3 kis oszlop állítása, plusz a gutai ravatalozónál némi zöld irtás és kész.

Üdv:
mp


   
VálaszIdéz
(@zengo)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Tegnap (07.12) befejeztük a Galgaguta vasútállomás - Isten tenyere-rét közötti Z+ jelzés teljes felújítását.

Üdv:
mp


   
VálaszIdéz
(@gulyaszsolt)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

A Pest Megyei Piros Kirándulóközpont és az Óriások pihenője közti szakaszával elkészültünk a hétvégén. A pallósor után van egy szakasz, ahol nem volt mire festeni, azon a részen a jelzés nem követhető.

Az billenő híd és a Török-rét vége közt már elkészültünk a dupla jelzésalappal, de ott van egy kb. 50m-es, reménytelenül sűrűn benőtt szakasz, amivel kéziszerszámokkal nem tudtunk mit kezdeni.


   
VálaszIdéz
(@gulyaszsolt)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

A hétvégén befejeztük a Kosd és a Török-rét közti PMP szakasz festését, azaz a vállalt Katalinpuszta-Kosd szakasz elkészült.
Köszönet mindenkinek, aki részt vett a festésben!


   
VálaszIdéz
(@ikrieger)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Az elmúlt napokban dolgozok a Diósjenő - Romhány útvonallal kapcsolatos ajánlaton.

Csatoltam egy frissített térképvázlatot, valamint készítette,m a GPSies-en is útvonalat: https://www.gpsies.com/map.do?fileId=fgxswyzpcizuacyi


   
VálaszIdéz
(@Makrai Kornél)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Szia István,

Bocs a megkésett válaszom miatt.

Jobb lenne, ha a Prónay-kilátó – Romhány közötti szakaszon nem az OKT-val fonódva vezetnénk az új jelzést. Ez több mint 4 km, ez sok.

Nézem a térképet, de nem látok értelmes megoldást. Ebben az erdésztől segítségét kell kérni.

Kornél


   
VálaszIdéz
(@gulyaszsolt)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

A Kuruc Emléktúra nyomvonala (S+ majd S- jelzés) túl hosszú?


   
VálaszIdéz
(@ikrieger)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Szerintem annak értelme nem sok, hogy csakis a fonódás elkerülése végett legyen egy másik, az Oktvel majdnem párhuzamos, de semmi plusz látnivalót nem érintő nyomvonal.
Ha Romhány, akkor fonódás, ha nem Romhány, akkor más nyomvonal.


   
VálaszIdéz
(@sebpali)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Mint "Emlékút"/"Vándorút" akár az OKT nyomvonalán is vezethet, terepi jelzettségben ugyanakkor négy kilométeres fonódást felfesteni nem hasznos, mind a festése mind a karbantartása erőforrás-pocsékolás lenne.
Csak hangosan gondolkodom: az Út táblákkal és/vagy kiadványokban jelölten Kemence - Romhány, de jelzése Rétságig/Bánkig Z-, utána Z+ végül K- ?


   
VálaszIdéz
(@zengo)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Srácok!

Mindenkinek köszönöm a jelzését, hozzászólását, de jövő héten az erdészet felé válaszolnunk KELL. Az illik már rég elmúlt.
A véleményem, hogy fonódjon a Kékkel Romhányig, onnan pedig a S lenne az emlékút Nézsáig. Így Kemence és Nézsa között csak egy jelzésváltás lenne. Tudom, nem szerencsés, de az információk meg nem léte miatt rossz döntés született. A "B" variáns, hogy elfeledjük az emlékutat és levezetjük a Z-et Alsópeténybe. És majd adunk neki valami más nevet (a Palóc Zöld már kilőve), amire ráfűzhetünk egy túramozgalmat. 45 kilométerért már megéri.
Tehát jöjjön a véleményáradat még, sőt kell is.

Üdv:
mp


   
VálaszIdéz
(@Makrai Kornél)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Hahó,

Én a Pali javaslatát támogatom, miszerint a Z sáv csak az OKT-ig érjen. Így a két kék – BKT és OKT - össze lenne kötve a Z sávval.
Innentől az OKT Romhányig tartó szakaszát javaslom „Emlékútnak” elnevezni.
Erre van már több példa az OKT-n:
• dr. Vizkelety László útja Magyarkút felett, vagy
• dr. Pápai Miklós útja a Budai-hegységben.

A felesleges fonódásokat kerülni kell, nem szabad pluszba 4 km-t felfesteni.

Üdv,
Kornél


   
VálaszIdéz
(@ikrieger)
New Member Vendég
Csatlakozva: 1 másodperc telt el
Hozzászólások: 0
 

Szerintem sáv jelzés csak úgy a terepen ne érjen véget. Sok száz kilométer fonódás van az országban, én sem szeretem őket, de ha Romhány felé megy le, akkor ez a legertelmesebb alternatíva.


   
VálaszIdéz
Oldal 2 / 8